Agenda;

De wekelijkse activiteiten kun je zien in de activiteitskalender.

19 april is er weer het “Lente Uitje”, (gezellig samen buiten en in de Soos). Die zich hebben aangemeld (voor 12 april) zijn welkom vanaf 9.30 uur in de Soos. Zie voor meer informatie in de Nieuwsbrief van April.

27 april is Koningsdag, dan is er weer van af 14.00 uur de Örangekien in ’t Atrium. (met medewerking van; KBO, WAC en ZCW. Inloop van af 13.15 uur.

Bedevaart naar Handel is op 15 mei, met een Eucharistieviering om 14.30 uur. (de meeste deelnemers komen samen bij de Soos om per fiets naar Handel te gaan. Ook per auto, maar die gaan op eigen houtje).

Op 2e Pingsterdag is de soos gesloten.

Vrijwilligersbijeenkomst is op 29 mei, aanvang om 10.00 uur in de Soos.

De Hele dagreis met een touringcar zal op 20 juni zijn. (samen met KBO Stevensbeek) Hoe aanmelden word vermeld in De Nieuwsbrief.

Vrijwilligers middag is verplaatst naar 26 julli.

Vakantiesluiting van de Soos van 29 juli tot en met 11 augustus.

Kermis Matinee bij de Batavier  op 5 agustus.

Er is op  11 en 12   september de Sociale Culturele Dagen in het Wapen van Wanroij. Vanwege veel belangstellende deelnemers is het over 2 dagen verdeeld, bijde dagen zijn het zelfde opgezet, dus welke dag ben jij er? Wel opgeven en betalen voor 20 juli, met de melding of je er zal zijn op  11 of 12 september.

4 oktober, Dag van de Ouderen. (Organisatie Welzijn Ouderen). Aanvang 13.00 uur in ’t Wamen van Wanroij.

8 november, Snertwandeling. ( gezellig samen buiten en in de Soos) Die zich hebben aangemeld, inloop van af 9.30 uur en geniet rond 12.00 uur van de heerlijke snert.

12 december, Kerstviering. Opgeven voor 1 december. Inloop van af 13.00 uur in ’t Wapen van Wanroij. Zoals altijd sluiten we de middag af met een heerlijke 3 gangendiner.

2025

Senioren Expo Veldhoven. Met de bus op  ?  ? januari, opstappen voor de kerk om 8.45 uur. Opgeven voor 27 december